Aldrig nöjda?!

Gårdagen är knappt värd att nämna, upp jätte tidigt för att sedan jobba hela dagen för att senare bege sig till träningen. Väl när träningen var slut så var det snökaos utomhus så det gick knappt ta sig fram, fick därför sovplats hemma hos min kära flickvän.
Idag onsdag är det min lediga dag, och vad har jag hunnit med?! Jo det ska jag ta och berätta tidig uppgång med Fanny för att sedan köra hem. Väl hemma så tog jag mig i kragen och begav mig utåt. Skottade nog i en och en halv timme och fasiken vad bra det blev. Sen gick jag en kort promenad ner till stranden, det var rätt så mäktigt bara jag och vitt så långt man kunde se, så jag gick längre och längre tillslut så var jag ute i vattnet. Men eftersom jag har lika snabba reflexer som en katt så hann jag inte bli blöt. Sen begav jag mig till maxi för att handla lite mat som jag tänkte ta och laga nu. Verkar bli soppa på menyn. Nu har jag inte så mycket mer att skriva, kommer kanske ett inlägg senare.
En sak jag kom och tänka på därav min rubrik. Nu när vi äntligen har snö så klagar dom flesta men när vi inte har snö på vintern så klagar man på det, inte för att vara sån visst tycker jag att det kanske är lite mycket snö just nu men man ska inte klaga stup i kvarten. Det är typiskt svenskar man är aldrig nöjd det kvittar vad som händer man finner alltid något negativt och vill att allt ska vara bätte..
Over and Out my friends!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Blogga mer snäckan!

2010-02-07 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0